Laasaga Taua mo le Puipuia o Oe Lava i Tulaga o Faalavelave Faafuase'i Mu

Pe a tupu se afi, o le faia vave ma malamalama lelei e mafai ona faauigaina le eseesega i le va o le ola ma le oti.E ala i le iloaina o le auala e puipuia lelei ai oe ma e pele ia te oe, e mafai ona e faʻateleina ou avanoa e sola saogalemu ai mai se faʻalavelave faʻafuaseʻi afi.O nisi nei o laasaga taua mo le puipuia o oe lava pe a tupu se afi.

 

Tumau To’amalie ma mataala:Afai e te mauaina se afi i totonu o lou fale poʻo lou fale, taumafai e tumau i le toʻa ma le toʻa pe a mafai.Ia mataala ma taulai atu i le faia o gaioiga talafeagai e puipuia ai oe ma isi.

Lapata'i Isi:Afai e le'i sosolo tele le afi, ia vave ona fa'ailoa tagata uma i totonu o le fale e uiga i le afi.Alaga, tuʻituʻi faitotoʻa, ma faʻaaoga soʻo se auala talafeagai e faʻamautinoa ai o loʻo nofouta tagata uma i faʻalavelave faʻafuaseʻi.

Aveese le Fale:Afai e la'ititi le afi ma taofiofia, fa'aoga le auala saogalemu aupito lata ane e alu ese ai mai le fale.Afai e iai le asu, ia tumau i lalo i le eleele e tau le oona le ea. Fa'aaoga le Faasitepu: Aloese mai le fa'aogaina o lifi i taimi o fa'alavelave fa'afuase'i mu, ona e ono fa'aletonu ma maileia oe.Fa'aaoga i taimi uma le faasitepu e alu ese ai mai le fale.

Tapuni Faitotoa:A e alu ese, tapuni faitotoa uma i ou tua e fesoasoani e faagesegese le sosolo o le afi ma le asu.

Siaki mo le vevela:A'o le'i tatalaina ni faitoto'a, tago i tua o lou lima e siaki ai pe a vevela.Afai e vevela le faitotoʻa, aua le tatalaina - atonu o loʻo i ai le afi i le isi itu.Saili se isi auala e sola ese ai.

Ufiufi lou isu ma lou gutu:Afai e iai le asu, fa'aaoga se ie, sikafu, po'o so'o se mea e avanoa e ufiufi ai lou isu ma lou gutu e fa'aitiitia ai le asu o le asu ma le asu.

Mulimuli i Faiga Fa'alavelave:Afai o lo'o e iai i se fale faigaluega po'o se nofoaga faitele, tausisi i fa'atonuga mo le saogalemu o mu ma fa'alavelave fa'afuase'i.Fa'amasani oe i auala e sola ese ai ma nofoaga fa'apotopotoga i nei nofoaga.

Mulimuli i fa'ailoga o fafo:I totonu o fale faitele, mulimuli i fa'ailo fa'amalama e ulufafo ai ma fa'aaoga auala e alu ese ai ma le saogalemu mai le nofoaga.

Valaau mo se Fesoasoani:O le taimi lava e te saogalemu ai i fafo, vala'au auaunaga fa'afuase'i e lipoti le mu.Tuuina atu faʻamatalaga manino ma manino e uiga i le nofoaga o le afi ma soʻo se tagata atonu o loʻo i totonu o le fale.

Aua le toe ulufale:I lalo ole tulaga e tatau ona e toe ulufale i totonu o se fale mu e toe aumai mea a le tagata lava ia poʻo le taumafai e faʻaumatia le afi e oe lava ia.Tuu lenei mea i tagata fuimu faʻapolofesa.O le auala sili o le teuina o au mea totino taua ma mea taua ile aasaogalemu malue puipuia ai le faaleagaina o le vevela mai se afi.

Tumau ese mai le Fale:A oo loa i fafo, alu ese i se mamao saogalemu mai le fale ina ia mafai ai e tagata fuimu ona manino le avanoa i le afi.Aua ne'i toe fo'i i totonu se'iloga ua fa'ailoa mai e le pulega e saogalemu le faia.

 

Pe a feagai ma se faʻalavelave faʻafuaseʻi mu, e taua le faʻamuamua o lou saogalemu ma le saogalemu o isi nai lo le toe aumaia o mea totino.O le taumafai e aumai mea taua mai se fale mu e mafai ona matua'i mata'utia ma e ono fa'atuai ai lou sola, ma tu'u ai oe i se tulaga lamatia.O le mea lea, e fautuaina malosi e aua le toe ulufale i totonu o le fale pe a uma ona e alu ese ma le saogalemu.Nai lo lena, ia taulai atu i le vave ma le saogalemu o le aveeseina o le fale, ma a i fafo, faʻafesoʻotaʻi auaunaga faʻafuaseʻi e lipotia le afi.O tagata fuimu ua aʻoaʻoina e taulimaina nei tulaga ma o le a galulue e tape le afi ma faʻaitiitia le faʻaleagaina o meatotino.I le maeʻa ai o se afi, e fautuaina e faʻatali seʻi faʻaalia e le pulega le saogalemu aʻo leʻi taumafai e toe ulufale i totonu o le fale.E taua tele lenei mea mo lou saogalemu, faʻapea foʻi ma le faʻatagaina o tagata fuimu e faʻatautaia siaki talafeagai ma faʻamautinoa o loʻo mautu le fausaga.I le maeʻa ai o se afi, e mafai ona e galulue ma pulega ma lau kamupani inisiua e iloilo le faʻaleagaina ma fuafua le auala sili ona lelei e faʻatatau i soʻo se mea taua poʻo meatotino na afaina i le afi.E taua tele le feso'ota'i ma felagolagoma'i ma tagata tomai fa'apitoa e fa'atautaia lelei ma saogalemu nei mataupu.

 

Yo lo tatou saogalemu ma le soifua manuia o le faamuamua sili lea pe a tupu se mu.E ala i le mulimuli i laasaga taua nei, e mafai ona e puipuia oe lava ma isi pe a tupu se afi faʻafuaseʻi.Ia mataala i taimi uma ma ia saunia e gaoioi vave ma mautu pe a feagai ma se tulaga mu.Manatua, e ui lava e malamalama le i ai o popolega mo au mea taua, o lou saogalemu ma lou soifua manuia e tatau lava ona faʻamuamua i taimi o faʻalavelave faʻafuaseʻi mu.E mafai ona sui mea totino, ae le mafai e lou olaga.Guarda Safe, o se tagata fa'apolofesa fa'apolofesa o pusa fa'amaufa'ailoga ma fatafata fa'amaonia ma fa'ata'ita'i tuto'atasi, e ofoina atu le puipuiga e mana'omia tele e mana'omia e tagata e ona fale ma pisinisi.Afai ei ai ni au fesili e uiga i la matou laina oloa poʻo avanoa e mafai ona matou tuʻuina atu i lenei vaega, faʻamolemole aua le faʻatuai e faʻafesoʻotaʻi saʻo mai mo nisi talanoaga.


Taimi meli: Ian-15-2024